Saturday, May 7, 2011

selamat hari ibu mama

Assalamualaikum mama..
HAPPY MOTHERS DAY!!
selamat hari ibu untuk mama saya yg tercinta..
she's the best mother in the world..
PUAN ZARINA BT MD ISA..
terima kasih kerana telah malahirkan saya ke dunia ini..
dan membesarkan saya dengan sabar sehingga sekarang..
until i'm 24 years old now..sumtime you still treats me as a baby..
sbb kadang2..kalo ada nyamuk gigit pun mama yg tolong tampaq nyamuk 2..huhu nanges..
you are everything for me..
i love u sgt5555 mom!


you sgt cun tau walaupun you sudah berumur 47 tahun..kawan2 i pun slalu cakap tau


i cant live without you mama..serius xtipu tau..


walaupun mama berumur 47 dan saya adalah 24..akan tetapi..kami selalu bergedik bersama..kadang2 bergedik ngan mama lg bes dr bergedik ngan membe..haha..tgk cr posing..gedik bukan..muahaha

terima kasih sbb jd mama saya!

No comments:

Post a Comment