Friday, February 11, 2011

sapa comel angkat tangan ye

Assalamulaikum..

sila lihat gamba2 ini..


ini gamba saya time berumo 2 bulan..ayah saya yg tangkap gamba ni =)
time ni pakai lense kale ijau =)


ni lak gamba time sy berumor 3 tahun ye.. mama saya yg tangkap gamba ni =)
time ni mama sy paksa sy pkai lense kale biru lak hee


oh ni lak gamba time umo sy 5 tahun setengah hee..ini gamba di ambek oleh pak sedara sy..maklum la dia br bli DSLR cap nikon time ni..so dia pun telah menyuruh sy membuat pose ala2 potogenik ala2 model kanak2 gitu.. pandai x saya pos walaupun masih kanak2? =)


haa ini adalah sy sekarang ye..byk x perbezaan muka kanak2 ngan sekarang?

hahahaha agak2 rs nak lempang aku x?? nampak sgt aku xpandai menipu kan kan..xpala bg la aku chance sket aku nak merasa muka cam mat salih mat salih gitu..walaupun pada zaman kanak2 ja..ada kot sorg dua yg pecaya hahaha sila tampa muka sendiri dengan kuat..pang..ok dah.

2 comments:

  1. hayooooo... awat hg comel sgt time kecik? hahaha

    ReplyDelete
  2. hg br sedaq ka? kan aku membesar bersama sama hg..hahaha

    ReplyDelete